Chì ghjè u mantenimentu di rutina di u sigillu d'oliu flottante?

L'usu di ogni equipamentu, a vita di serviziu hè u nostru più preoccupatu di u prublema, perchè a so vita di serviziu hè direttamente ligata à l'efficienza di u travagliu, per i sigilli d'oliu flottanti, ancu s'è a qualità hè assai bona, l'usu à longu andà inevitabbilmente serà dannatu, cusì prestate più attenzione à u mantenimentu di sigilli d'oliu flottanti.

1. Partendu da a materia prima di u sigillu oliu flottante, s'ellu hè adupratu in ambienti duru cum'è alta temperatura, i materiali adattati sò selezziunati in cundizioni di bassa temperatura, è a vita di serviziu deve esse assai corta.Per quessa, hè assai impurtante di sceglie materiali raghjone secondu a situazione di l'applicazione.

2. À u principiu, u mantenimentu di u sigillu d'oliu flottante hè realizatu solu nantu à l'equipaggiu, ma per sustene l'equipaggiu, fate l'equipaggiu è i so accessori fora di cuntattu cù a terra, pulisce a superficia di l'equipaggiu, in particulare l'apparenza. di l'accessori di guarnizione di l'oliu flottante, è caccià a terra è a materia stranera attaccata à questu.

3. Cumincià cù u mediu di travagliu di u sigellu d'oliu flottante, se u mediu hè sceltu in modu improperu, inevitabbilmente rinfurzà a corrosione di u sigellu d'oliu flottante è accelerà u dannu à u sigellu d'oliu flottante.Per quessa, a scelta raghjone di u mediu di travagliu hè particularmente impurtante.

4. Dopu chì a pompa di l'oliu caldu si ferma, ùn pò micca immediatamente piantà di rinfrescante, in particulare l'acqua di rinfrescante di a cavità di l'oliu è a fine s.

a7fdcaf5-33a0-4eb1-9094-9996ec8e10d6
u=836268472,3806502811&fm=253&fmt=auto&app=138&f=JPEG

Tempu di Postu: 05-Jan-2024