Aree d'applicazione di l'O-ring di gomma fluorosilicone

Aree d'applicazione di l'O-ring di gomma fluorosilicone

O-ring di gomma di fluorosilicone O-ring hà una struttura di silicone semi-inorganica, chì mantene l'eccellente prestazione di materiali di silicone cum'è resistenza à u calore, resistenza à u friddu, resistenza à alta tensione, resistenza à u clima, etc. In basa di l'intruduzioni di gruppi di fluoru. , O-ring di gomma fluorosilicone O-ring hà una resistenza eccellente à i solventi di l'idrogenu, a resistenza à l'oliu, a resistenza à l'acidu è l'alkali è a prestazione energetica di a superficia più bassa di i materiali fluoru organici.L'O-ring di gomma di fluorosilicone pò esse largamente utilizatu in l'aeronautica, l'aviazione, l'automobile, l'energia elettrica, l'apparecchi elettronici, i tessili, i machini è a custruzione è altri campi.

In u campu aerospaziale in l'industria di a fabricazione di l'aeronautica, principarmenti utilizatu in l'industria di l'aviazione per a fabricazione di carburante, oliu lubrificante, oliu idraulicu, resistenza à i solventi è altri tipi di prudutti di sigillatura (sigilli / parti di cuntattu).Cum'è una varietà di travagliu dinamicu, staticu ○ anellu, riempimentu, u sigellu generale di u cisterna, anellu di sigillatura, materiali di sensori, diafragma, clips di filu di liner fluorosilicon, etc.. Film d'aviazione chì regula a pressione è cusì cù a valvula, diafragma, conduit, film, etc.;cum'è in a linea di pressione di regulazione di u cisterna cù u diafragma di a valvula, a valvula di ventilazione di u cisterna cun diaframma (in -55 ℃ ~ 200 ℃ vapore di kerosene è 150 ℃ RP kerosene utilizatu in u revestimentu di gomma fluorosilicone è tela di poliester per u materiale scheletru di a film sandwich). );cisterna è cunnessione di u sistema di pipeline, gomma fluorosilicone liquidu cum'è agente di rivestimentu di superficia, lubrificante, putty di sigillatura L'usu di gomma fluorosilicone cum'è agente di rivestimentu di superficia, lubrificante, putty di sigillatura, adesivu, etc.

O-ring cù a vittura à altu rendiment, bassu cunsumu, bassu emissioni, bassu rumore, bassa contaminazione è vita di serviziu ultra-longa è esigenze di sicurezza è cunfortu per u sviluppu di l'oliu di carburante di l'automobile, lubrificanti, refrigeranti è altri prudutti sò in constantemente migliurà. , in particulare u mutore, u sistema di trasmissione è u dispusitivu di iniezione di carburante cù i materiali tradiziunali di gomma ùn ponu esse applicati à l'usu di novi esigenze di l'automobile.Accoppiata cù l'aumentu di a dumanda di vitture high-end, cusì u sviluppu di gomma fluorosilicone hà purtatu opportunità.

 


Tempu di Postu: Dec-12-2022