Cunniscenza basica di machini idraulici è guarnizioni di step in pumps

U sigellu di u passu hè cumpostu da u sigellu è O-ring.
U rendiment è l'affidabilità di a machina idraulica è di e pompe dipendenu largamente da u rendiment di i sigilli, di quale u sigellu di pistone è u sigellu di pistone sò i dispositi basi di sigillatura.I sigilli di cumminazione di u passu (i sigilli di u passu più i sigilli di l'O-ring) sò unu di i sigilli di pistoni più cumuni è sò ancu usati in i sigilli di pistoni.
Macchine idrauliche and pump in u passu cumminazzioni di sigilli e so caratteristiche di prestazione:

2

Guarnizioni idrauliche a pistone per guarnizioni combinate a gradini

1. Pressure ≤ (MPa) : 60/MPa
2. Temperature: -45 ℃ à + 200 ℃
3. Viteza ≤(m/s) : 15 m/s
4. Materiale di sigillatura: NBR / PTFE FKM
5. Principalmente usatu in: pistone rod in machini idraulici, cilindru standard, machina strumentu, pressa idraulica, etc.

Cum'è un dispositivu di sigillatura chjave cum'è u sigellu di pistone è u pistone, s'ellu ci hè una fuga, affetterà definitivamente u funziunamentu normale di a macchina è causarà danni ambientali.Per quessa, u sigellu di cumminazzioni stepped ùn solu sottu sigilli statici (statici), ma ancu in cundizioni dinamiche di sigilli (dinamici) hè pussibule di ottene una fuga minima.
Inoltre, u cunsumu di energia di attritu è ​​a vita di usura di l'equipaggiu di sigillatura anu ancu un grande impattu nantu à a qualità di travagliu di u sistema meccanicu.A fuga, u cunsumu d'energia, a vita di usura è altre proprietà chjave di u sigillo compositu stepped è e proprietà meccaniche di u sigillo in cundizioni di travagliu sò strettamente ligati à a pressione è a distribuzione di a superficia di cuntattu trà u sigillo è a barra di pistone (o muru di cilindru). ).Si tratta di l'influenza di i paràmetri di u funziunamentu di u sistema meccanicu nantu à e proprietà meccaniche è e cundizioni di travagliu di i sigilli.


Tempu di post: 25-oct-2023