Capisce a cunniscenza generale di i sigilli meccanichi

Chì tippu di sigillo hè un segellu meccanicu?À chì principiu si basa per impedisce a fuga interna?

Prima di tuttu, u sigillo meccanicu hè un dispositivu di sigillo di l'arbre meccanicu, chì hè un segellu cumpostu assemblatu da una pluralità di sigilli.

U segellu meccanicu hè fattu da un paru o parechje coppie perpendiculari à l'arbulu, a faccia di l'estremità sliding relative sottu l'azzione di a pressione di fluidu è a forza elastica di u mecanismu di compensazione, per mantene l'articulazione cù u sigillo ausiliariu, è per ottene a fuga. resistenza di u dispusitivu di seal shaft.

A struttura di sigillatura meccanica cumuna hè cumposta da un anellu staticu, un anellu rotativu, un sediu di molla di elementi elastici, una vite di fissazione, un anellu di sigillamentu ausiliariu di l'anellu rotativu è un anellu di sigillamentu ausiliariu di anellu staticu, è u pin anti-rotazione hè fissatu nantu à a glandula per impedisce l'anellu staticu. da a rotazione.

 fgm

Anelli rotanti è anelli stazionarii ponu spessu chjamati anelli compensati o micca cumpensati secondu s'ellu anu capacità di compensazione assiale.

I sigilli meccanichi anu un rendimentu eccellente di sigillatura, ma ancu una bona resistenza à u calore è l'autolubricazione, cusì u coefficient di attritu hè relativamente chjucu, accumpagnatu da una struttura simplice è una stallazione faciule.Cusì hè largamente utilizatu in parechji campi di a fabricazione meccanica.


Tempu di post: 25-oct-2023