L'impurtanza di i sigilli meccanichi per e pompe

【Riassuntu】:U pesu di a tecnulugia di sigillatura meccanica per e pompe in a tecnulugia antica di l'ingegneria di fluidi ùn hè micca troppu grande, ma ghjoca un rolu impurtante in a governanza di a facilità è ùn deve esse sottovalutata.
Pump ticnoluggìa dâ sigillo miccanicu in a tecnulugia antica ingegneria fluidu cuntatu di u pesu di micca troppu, ma ghjoca un rolu impurtante in u guvernu di u stabilimentu, ùn deve esse ignoratu.
 
1. pump sigillo miccanicu ùn appartene à u campu di tecnulugia cù significatu decisivu, ma in certi lochi hè a tecnulugia chjave.Per esempiu, a pompa di l'acqua circulante di a centrale nucleare per a sicurità è l'affidabilità, pò esse cambiata in una pompa di sigilli d'arburu, questu esempiu pò esse clarificà u rolu impurtante di a tecnulugia di sigillatura.
 1422
2. Pump seals miccanicu ùn sò micca grande, solu una parte fundamentale di a macchina, ma pò risolve a sicurezza funziunale è l'affidabilità di u funziunamentu di a macchina.In una varietà di strutture miccanicu, una volta in effettu, ùn affettarà micca solu u compitu nurmale di u stabilimentu ancu pruducerà un focu o una splusione, è ancu a furmazione di incidenti di sicurezza seriu cum'è a distruzzione di a macchina.
 
3. Pump sigilli miccanicu in u mantenimentu di facilità dinamichi, u compitu conta per più di a mità.Dopu un sondaghju di parechje imprese petrochimiche internaziunali è stranieri.Truvatu chì a pompa cù sigilli meccanichi in i travaglii di riparazione di l'installazione cuntavanu una grande proporzione di u compitu.In particulare in a pompa centrifuga, circa 70% di i costi di riparazione sò dovuti à fallimentu di u sigilli.

 

 

 

 


Tempu di post: 01-06-2023